کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316506 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه سراسری ویژگی اشتراک گذاری فولدر پین شده در وان درایو

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز خبر از عرضه سراسری ویژگی Add to OneDrive داد. این قابلیت که ابتدا در ماه سپتامبر منتشر شد و به صورت آزمایشی در اختیار برخی افراد خاص قرار گرفت، به کاربران اجازه می دهد تا فایل ها و فولدرهای اشتراک گذاری شده به وسیله وان درایو، SharePoint و Microsoft Teams را به مسیر دلخواه اضافه کنند.

مایکروسافت وان درایو مایکروسافت وان درایو Microsoft Microsoft OneDrive

با این ویژگی، افراد راحت تر می توانند به فایل دلخواهشان دست یابند و نیازی نخواهند داشت تا حتماً به مسیر Shared with me وان درایو یا Teams و SharePoint بروند. برای اضافه کردن یک فایل به مسیری مشخص، فقط کافی است آیکون Add shortcut to My Files کلیک شود تا میانبری از فایل مدنظر در بخش My Files پین گردد.

مایکروسافت وان درایو مایکروسافت وان درایو Microsoft Microsoft OneDrive

از آن جایی که پوشه پین شده از این به بعد در مسیر دلخواه کاربر قرار خواهد داشت، می توان به آن در پلتفرم های مختلف و به خصوص Files On-Demand دست یافت. تغییرات به وجود آمده در هر فایل همچنین، میان دستگاه های مختلف همگام سازی می شوند و امکان منشن کردن و یا انتشار اعلانات را نیز فراهم خواهند کرد. مایکروسافت می گوید که این فولدرها با تمام قوانین فعلی، سیستم های امنیتی و تنظیمات موجود سازگاری دارند.

مایکروسافت وان درایو مایکروسافت وان درایو Microsoft Microsoft OneDrive

در نهایت، مایکروسافت یادآور می شود که تا چند ماه آینده، مدیران می توانند این ویژگی را برای کاربران زیرمجموعه شان غیرفعال کنند و گزینه غیرفعالسازی این قابلیت نیز برای افراد معمولی در آینده اضافه خواهد شد.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48143 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/13 تعداد مشاهده: 2445
سافت گذر